Шаблоны для Joomla 3 здесь

Рівненська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 імені Володимира Короленка

  • Дітям властиво захоплюватися: чим молодша дитина, тим менше обсяг її уваги. Тому дуже часто дитина так захоплена грою, що в прямому сенсі не чує батьків.

РЕКОМЕНДАЦІЇ: Перш ніж підвищити голос, підійдіть, покладіть руку на плече, встановіть зоровий контакт і повторіть своє прохання.

  • «Два в одному». Коли батьки просять про дві і більше дії одночасно (помий руки і сідай за стіл), дитина не може запам'ятати послідовність і щось вислизне з її уваги.

РЕКОМЕНДАЦІЇ: Одне прохання - одна дія.

Проблеми в сім’ї дитини – чи повинна школа втручатися? Школа тісно дотична до сімей. Саме тут можна помітити, що сім’я зараз переживає не найкращі часи.

Настрій і поведінка. Якщо дитина пригнічена, сумна, замкнена в собі – це повинно привернути увагу вчителя. Так само, як надміру агресивна поведінка. Особливо, якщо вона не була властива дитині до цього. Насторожувати мають крадіжки, сексуалізована поведінка, відсутність шкільного приладдя, а також випадки, коли дитина приходить до школи, але не сидить на уроках, б’ється (або б’ють її), ображає (або стає жертвою образ).

  1. Приватність і конфіденційність: перш ніж використовувати новий сервіс, додаток вивчаємо разом налаштування конфіденційності, безпеки і приватності.
  2. Фото з вечірки чи відпустки – тільки після події і тільки для знайомих.
  3. Публікації фото один одного з дозволу.
  4. Якщо щось налякало, збентежило або ти потрапив у неприємності – ми можемо про це спокійно поговорити і не будемо сварити. Ми підтримаємо тебе.
  5. Важливу особисту інформацію краще повідомити у телефонній розмові;
  6. Не публікуємо матеріали, які містять номер школи, номер телефону, домашню адресу та іншу приватну інформацію.
  7. Не зустрічайся з онлайн знайомими, яких ти ніколи не бачив і не надавай їм особисту інформацію

Часто в процесі виховання, батьки не розуміють, як виправити «погану» поведінку дитини, і у зв’язку з цим застосовують свої неправильні заходи для розв’язання питання.

Адже дитина ніколи не поміняє свою поведінку, тим більше, коли ви будете кричати, лаяти її, або навіть застосовувати фізичну силу. Кожна дитина може змінити свою поведінку, якщо сама цього захоче, а проявити бажання можуть батьки, якщо вони мають знання і досвід в даному питанні.

Діти завжди просять про допомогу. Просто вони часто невміло подають «сигнали лиха». Ми ж ще не навчилися ці сигнали розпізнавати і реагувати, бо вважаємо, що краще боротися з наслідками.

Підліткам складно пристосуватися до змін. Підліткові проблеми - булінг, різні форми залежності - від інтернету до алкоголю і наркотиків, втеча до віртуального світу, на жаль, - це вже небезпечні симптоми, а не перші попискування пташенят.
Сучасні батьки самі не можуть розпізнати життєві і психічні проблеми дітей. Часто батьки, згадуючи своє, радянське дитинство, порівнюють своїх дітей з собою в тому ж віці або використовують методи виховання своїх батьків.
Те ж саме часто трапляється і з вчителями та іншим авторитетними людьми в житті дітей.

Часто діти у колективі однолітків беруть на себе роль «клоуна». Вони стараються насмішити однокласників, кривляються, зривають кумедними вчинками уроки...

Це кривляння - зовсім не гра. Шекспір ​​писав, що наше життя - театр, а люди в ньому актори, але перетворення всього життя в цирк, а дитину в клоуна - це не по Шекспіру. Може бути, діти хочуть розвеселити нас і зробити наше життя трохи радісніше і веселіше? Або причина зовсім в іншому, і дітьми рухають не настільки благородні пориви?

Сучасні батьки не тільки менше карають дітей, а й значною мірою змінили підхід до дитячих вчинків. У минулі часи дитина не могла безкарно влаштувати істерику або порвати колготки, сьогодні ж вона може робити це без жодних наслідків. Змінилися не тільки методи впливу на молодших членів сім'ї, а й підхід до провини.

За радянських часів дитині не можна було рвати книжку або м'ячик. Сьогодні порваний м'ячик – сенсорний досвід пізнання, який, радше, розповість дитині про крихкість світу та наслідки роботи з ножицями.

Багато проблем сьогодні абсолютно не хвилюють батьків: кількість ґудзиків на штанях, скільки разів ти впустив чашку-непроливайку, чи валявся у снігу і чи брав з буфета цукерки.

Суспільство стало іншим. У цього перевороту є причини.

Останнім часом ми часто чуємо, що цифрові технології руйнують зв'язки між людьми і сприяють соціальній ізоляції. За злою іронією, соціальні мережі дозволяють нам віртуально спілкуватися з людьми практично цілодобово. Але, якщо ми проводимо у віртуальному світі занадто багато часу, ми потрапляємо в соціальну ізоляцію.

Якщо батьки занадто захоплені електронними пристроями, це може погано позначитися на їх взаєминах з дітьми. Такі діти згодом теж будуть страждати від нестачі соціальних навичок.

ФІЗИЧНА АГРЕСІЯ.

Як проявляється? Коли дитину хтось ображає або вона сердиться, їй хочеться завдати фізичної шкоди: штовхнути або вдарити.

Непряма агресія спрямована на неживі предмети: грюкнути дверима або жбурнути іграшку. Вона проявляється, коли дитина розуміє — бити людину не можна. Тоді вона спрямовує агресію на щось інше. Часто на хатніх тварин.

Чому взагалі виникають конфлікти?

Неуважне сприйняття. Дуже часто ми трактуємо дії інших людей, орієнтуючись лише на власний досвід. Чи ловили ви себе колись на тому, що неуважно слухаєте інших? Як раз через неуважність люди схильні часто неправильно трактувати деталі й заочно ставити штампи «він поганий учитель» або «нетямуща мати». Потрібно зважати на те, що кожна людина має свій характер, і нам усім варто вчитися чути один одного.

© 2019 ARTEM PRONCHUK. All Rights Reserved.
ЗОШ №1 м.Рівне